Lobster LOGsuite
Logisztikai ellátási láncok integrált megoldása
Globalizált világunkban a vállalatok egyre inkább saját főkompetenciájukra és termelésükre összpontosítanak; ennek következtében a terítés és a kapcsolódó szolgáltatások többnyire kiszervezésre kerülnek.
Így aztán egyre több partnercég válik az ellátási lánc részévé. A vállalt szállításokhoz szükséges gyors és pontos lépésekhez nélkülözhetetlen a teljes rálátás a logisztikai folyamatokra vállalati szinten.
Ezt a követelményt a LOGsuite magától értetődő módon elégíti ki. A web-alapú ügyfélportál iparágtól és mérettől függetlenül betekintést nyújt az ellátási lánc minden folyamatába a vállalkozások és partnereik számára. Egyetlen központi rendszerben integrálja és szinkronizálja az ellátók, logisztikai szolgáltatók, fuvarozók és ezek ügyfeleinek társhálózatait. Ily módon a LOGsuite megjeleníti és felügyeli az anyagáramlást a teljes ellátási láncon keresztül.
A LOGsuite előnyei:
- Az ellátási láncban szereplő összes partner logisztikai munkafolyamatainak integrálása rugalmas környezetben
- Önálló rendszer vagy meglévő szoftverek kiegészítése adott komponensekkel (modulokkal)
- Funkciók széles palettája a megrendelés felvételétől és iratok kinyomtatásától a flotta nyomon követésén és az igények feldolgozásán keresztül a számlázásig, iratarchiválásig és jelentések készítéséig.
- Testre szabott kezelői felület, áttekintések, iratok, címkék, jelentések és statisztikák.
- Riasztási események valós idejű aktiválása és felügyelete
- Proaktív vagy passzív információellátás
- Érthetőmegjelenítésnek köszönhető átlátható folyamatok és kapcsolódások
- Statisztikai jelentések és teljesítménymutatók a menedzsment számára
- Web-alapú hozzáférés – nincs szükség helyi szoftver telepítésére
Funkcionalitás, modulok
A LOGsuite-ot kimondottan a logisztikai szektor számára fejlesztették, és messze több funkciót lefed, mint bármely másik hagyományos logisztikai szoftver. Rugalmas moduljai megfelelnek a különböző iparágak és társulások különleges kívánalmainak.
- Megrendelés menedzsment – Megrendelések lekérése, megjelenítése és feldolgozása EDI által vagy weben keresztül, beszállítók integrációja, szállítmányok előkészítése, szállítólevelek áttekintése stb.
- Szállítási ütemező – Szállítási ütemezések importálása és áttekintése, múltbeli ütemezések, szállítólevelek generálása stb.
- Megrendelés feldolgozás – Egyszerű rendelésfelvétel webes felületen, adatbázis veszélyes árukról, vonalkódos címkék és szállítói dokumentumok nyomtatása, rendelési adatok lekérése és feldolgozás EDI alapon, stb.
- Megrendelés nyomon követése – A csomag, a szállítás és a menlevél adatok nyomon követése, meglévő belső és külső rendszerek integrációja
- Riasztási események – A tervtől való eltérésekről, késésekről stb. különbözőkommunikációs csatornákon jelzést adó rendszer
- Pénzügy –Megrendelések számlázása kiajánlott ár, zónák, tarifák stb alapján, és számlaadatok automatikus továbbítása EDI alapon.
- Flottakövetés– Mozgó egységek helymeghatározása, nyomon követés és kijelzés integrált kártyákon – kényelmes kommunikáció mobil eszközök segítségével
- Dokumentum menedzsment – Decentralizált iratrögzítés és besorolás a megfelelő üzleti egység alá
- Jelentés –Egyedi jelentések és grafikonok az integrált jelentéskészítővel, OLAP adatkockák, és gyorsabb áttekintés a Menedzsment Műszerfal segítségével
Amennyiben Ön költséghatékony megoldást keres logisztikai problémáira, minőségnövelés, vagy költségcsökkentés céljából, forduljon hozzánk bizalommal – tapasztalataink alapján hisszük, hogy tudunk Önnek segíteni!