A Fornax ICT kiadványát itt tekintheti meg

Rólunk

A Fornax cégcsoport 1991-ben néhány tehetséges fiatal programozóból álló csapattal indult útjára, akik nem féltek sem az újításoktól, sem az éppen szárnyait bontogató magyar informatikai piac megmérettetéseitől. A Fornax ICT a hazai és nemzetközi IT piacon ismert és elismert, 30 éve működő Fornax cégcsoport tagja, amely 100 %-ban magyar tulajdonban lévő informatikai vállalat. A Fornax sikereit az elmúlt negyed évszázad alatt nem csak bátor fejlesztéseinek, kiemelten erős szakembergárdájának, de proaktív probléma-megoldási technikáinak is köszönheti.

A Fornax ICT válaszul az elmúlt időszak újabb gazdasági és informatikai kihívásaira 2007 végén kezdte meg működését a belföldi és nemzetközi IT piacon, a tekintélyes szakmai múlttal és kapcsolatrendszerrel rendelkező stabil vállalatcsoport tagjaként. Már a kezdetektől fogva magyar és külföldi nagyvállalatok komplex projektjein dolgozunk. Különböző szoftverek, rendszerek, főként workflow és workforce menedzsment megoldások implementációjában, 3rd party termékek, rendszerek és alkalmazások integrációjában veszünk részt, illetve ezzel párhuzamosan a fentiekhez és más termékekhez is köthető tanácsadási tevékenységet is végzünk.

Munkatársaink jelentős hányada több mint tíz éves szerteágazó szakmai tapasztalattal rendelkezik, ennek köszönhetően kompetenciáink köre kiterjed többek között a műszaki irányítás, illetve konkrét tevékenység-irányítás területeire, valamint a háttérfolyamatok, adminisztratív, illetve támogató folyamatok tervezésére, szervezésére, optimalizálására és a kapcsolódó implementációkra is. Munkánk során számos információ-technológiai területen szereztünk mélyreható ismereteket és kiemelkedő know-howt. Sikeresen megvalósított projekteket könyvelhetünk el többek között panaszkezelési, HR, számhordozási, műszaki hibakeresési és automatikus hibajavítási folyamatokat, szerződések átadás-átvételi folyamatainak kezelésére, teljes műszaki és általános munkaerő irányítást felügyelő rendszerekre vonatkozóan és világméretű B2B és B2C integrációs feladatokban.

Elvünk, hogy a cég teljesítményét alapvetően a szervezetben dolgozó kollégák szakmai teljesítménye határozza meg, ezért a Fornax ICT-nél kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink szaktudásának folyamatos fejlesztésére. Egyrészt nagy hangsúlyt fektetünk folyamatos szakmai képzésükre, másrészt a minél magasabb színvonalú munkavégzést elősegítendő munkájukat teljesítményértékelési rendszerünkön keresztül rendszeresen mérjük. A produktív munkát a kollégáink közti gyors információ-áramlás is elősegíti, így projektjeinket a lehető leghatékonyabban visszük sikerre. A Fornax ICT működéséhez kimagasló színvonalú minőségirányítási rendszereket használ. 2003 óta az ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszernek megfelelően dolgozik, amely a vállalat működésének alapfeltétele és a magas szintű informatikai és egyéb szakmai feladatok határidőre történő megvalósításának eszköze. A Fornax Magyarországon 2014-ben az elsők között építette ki és alkalmazza az új  ISO 27001:2013 szabvány szerinti információbiztonsági irányítási rendszert. Az újabb minősítés elősegíti, hogy partnereink és saját adataink, valamint a kapott és átadott elektronikus és papír alapú  információk nagyobb biztonságban legyenek.

A nagy szervezetekkel ellentétben – kevésbé bürokratikus felépítésünkből és szabályzatainkból adódóan – képesek vagyunk gyorsan reagálni a változásokra, ami magában hordozza az azonnali fejlesztés lehetőségét is. Rugalmas szervezeti felépítésünk és kiterjedt, szoros alvállalkozói kapcsolatrendszerünknek köszönhetően mindig az adott projekt igényeihez legjobban igazodó szakembergárdát tudjuk biztosítani.

Ezek a rideg szakmai tények. A Fornax ICT azonban ennél többet nyújt ügyfeleinek, hiszen tudjuk, hogy a szaktudás mellett az emberi kvalitások is nagyon fontosak. Mi sem bizonyíthatja jobban, hogy nálunk a családbarát szemléletet a vezetőség értékként kezeli, minthogy cégünk 2014-ben elnyerte a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom Családbarát Vállalatának díját. Emellett alapvetően hiszünk a humán értékekben és abban, hogy nyílt és őszinte kommunikáció és professzionális hozzáállás nélkül nem létezik hatékony munkavégzés. Ez a bizalom, a szakmai-emberi kettős és a profizmus sikerünk titka.

Eventus – a Fornax hazai és nemzetközi díjat nyert megoldása

Az EVENTUS, a FORNAX cégcsoport saját fejlesztésű munkafolyamat- és munkaerő-kezelő szoftverrendszerét számos európai országban alkalmazzák és több hazai, illetve nemzetközi díjat is elnyert már.

Az Eventus kiadványát itt tekintheti meg

eventus_logo

Díjak, elismerések – vagyis amire büszkék vagyunk

A FORNAX nemzetközi terjeszkedését nemzetközi szakmai visszhang is követte, amely azóta több nívós díjat is magával hozott. A nagy áttörést akkor ünnepelhette a vállalat, amikor az EVENTUS rendszer megkapta a Global Awards of Excellence in Workflow ezüst díját. A nemzetközi díjat egy magyar elismerés követte, 2008-ban IT Business Leadership Award-dal jutalmazza az EVENTUS-t. 2011-ben a vállalat a Time Magazinban jelent meg, egy Magyarország gazdasági és technológiai fejlődésével foglalkozó cikkben.

A Fornax egyik legnagyobb sikerét 2012-ben aratta, amikor első helyen végzett az európai szoftverfejlesztők egyik legrangosabb versenyén, az European Software Excellence Awards-on, Berlinben. Szintén ebben az évben egységes vállalatirányítási rendszert vezettek be az MVM Csoport 20 legfontosabb tagjánál, a beruházás kivitelezője fővállalkozóként a FORNAX SI Kft. volt az SAP Hungary Kft.-vel szoros együttműködésben. A projekt megfelelt a legmagasabb minőségi követelményeknek és radikálisan megnövelte a cég üzleti folyamatainak hatékonyságát, így abban az évben elnyerte a rangos SAP Quality Awards arany fokozatú díját.