Költséghatékony rendszer- és alkalmazásintegráció

2011. 03. 01.

Drága a support? Úgy érzi, ágyúval lőnek verébre “rendszer- és alkalmazásintegráció” címszó alatt cégénél? Drága lett a licensz? Távoztak a kompetens kollégák? Átállna, de nem tudja mire? Fejlesztene, de hónapokba telik, mire leszállítják? Az ön cége nem komoly kedvezményeket? Van ötletünk!

Drága a support? Úgy érzi, ágyúval lőnek verébre “rendszer- és alkalmazásintegráció” címszó alatt cégénél? Drága lett a licensz? Távoztak a kompetens kollégák? Átállna, de nem tudja mire? Fejlesztene, de hónapokba telik, mire leszállítják esetleg a távolra kiszervezett fejlesztési központokból? Az ön cége nem olyan nagy, hogy megkapja a nagy gyártók nagy ügyfeleknek járó komoly kedvezményeit? Van ötletünk!

Cégünk rendszer- és alkalmazásintegrációs kompetenciái több tíz emberévnyi tapasztalatot, változatos műszaki és üzleti kihívásokat, valamint a különböző piaci szegmensek és változatos cégméretek problémáit ölelik fel. Folyamatosan tevékenykedünk, illetve foglalkozunk különböző platformspecifikus (pld. TIBCO, WebSphere, Vitria), illetve egyedi rendszer- és alkalmazásintegrációs igények kielégítésével, ügyfeleink vonatkozó problémáinak megoldásával.

Egyrészt a gazdasági válság hatásainak, másrészt a technológiák fejlődésének, a különböző informatikai megoldások bonyolódásának folyományaként tapasztalható, hogy az informatikai megoldásokra alapozó és építő cégek igényei rendszer- és alkalmazásintegrációs területen egyre inkább kezdenek letisztulni.

Az elmúlt évtized technológiai fejlődése rengeteg új koncepciót, informatikai stratégiát, elvet, szabványt – 3 betűs szavakat (SOA, ESB, stb.) hozott. Ezeket a piacon ismert alkalmazásintegrációs gyártók platformjaikkal igyekeztek követni. Termékeik többé kevésbé megfelelnek az új koncepcióknak, viszont ezzel párhuzamosan komplexitásuk, robosztusságuk, és természetszerűleg funkcionalitásuk is jelentősen bővült. Ez a fajta fejlődés komolyabb ráfordításokat igényel mind operatív, mind menedzsment, mind pedig pénzügyi értelemben, egyre kevésbé oldhatóak meg a problémák a meglévő kompetenciákkal, egyre többe kerül a támogatás, a licenszek, stb. Vagyis a 3-5-10 éve választott platformok fenntartása, üzemeltetése jelentősen drágul, holott a probléma a legtöbb esetben még mindig ugyanaz, nevezetesen: hogyan jusson el 3-5-10-100 adat egyik rendszerből a másikba?

Az utóbbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy a magyar piac, illetve a költségoptimalizálásra törekvő multi cégek is igényelnek olyan megoldásokat, melyek nem az “ágyúval verébre” kategóriába tartoznak.

Cégünk felismerve ezt a helyzetet tekintett körül a piacon, vizsgálva, hogy a neves gyártók megoldásainak milyen alternatívái lehetnek. Vizsgáltuk a szoftverlicensz költségekkel nem járó, ún. OpenSource világot, illetve a kis gyártók világát is. Ezen lehetőségeket, valamint a valós problémákat elemezve jutott cégünk sok sok éves tapasztalata alapján arra a döntésre, hogy partneti kapcsolatot alakít ki a német Lobster céggel, melynek terméke egyértelműen megoldás lehet azok számára, akik vagy alternatívát keresnek meglévő “ágyúikra”, vagy most először szembesülnek azzal, hogy pár adat eljuttatását ismert és neves gyártók milyen drágán oldanának meg.

Amennyiben Ön költséghatékony megoldást keres adatok eljuttatására, konverziójára rendszerek között, forduljon hozzánk bizalommal – tapasztalataink alapján hisszük, hogy tudunk Önnek segíteni!