Ügyfélelégedettség növelése az Invitelnél
Az Invitel Zrt. célul tűzte ki az ügyfél elégedettség megőrzését, ezzel együtt a különböző hibaelhárítási folyamatainak korszerűsítését. A feladat megvalósítására a területen jelentős szakmai tapasztalatokkal és kompetencival rendelkező Fornax ICT Kft kapott megbízást.
Az Invitel Zrt. a Fornax ICT Kft-t kérte fel a hibajavítási folyamatainak korszerűsítéséhez
Az Invitel Zrt. célul tűzte ki az ügyfél elégedettség megőrzését, ezzel együtt a különböző hibaelhárítási folyamatainak korszerűsítését. A feladat megvalósítására a területen jelentős szakmai tapasztalatokkal és kompetencival rendelkező Fornax ICT kapott megbízást. A Fornax ICT Kft. az Eventus alapú TSS (Troubleshooting System) rendszer előnyeit és képességeit kihasználva széleskörű megoldásokat nyújt a lakossági tömegtermékek (pl. ADSL internet, IPTV) mellett az üzleti adatkommunikációs szolgáltatások (pl. különböző VPN megoldások) hatékony hibajavításában. A rendszert használva például lehetővé válik, hogy már a hibabejelentés pillanatában a call center operátor tájékoztatást adjon a probléma műszaki hátteréről és a javítás váható időpontjáról.
Informatikailag a TSS első körben több mint tíz különböző Invitel rendszerhez fog integrálódni. A partenerrendszerekből érkező információk real-time módon kerülnek kiértékelésre, segítve ezzel a hibaelhárításban részvevő szakemberek napi munkáját.
A TSS rendszer bevezetése az Invitel Zrt. számára 2010 év végén kezdődik, átadása több fázisban valósul meg, teljes körű használatba vétele 2011. júniusában várható.