MDM a Telenor Serbia-nál

2010. 07. 01.

Stratégiakészítés a Telenor Serbia részére Master Data Management bevezetésére vonatkozóan.

Cégünk részt vesz a Telenor Serbia Master Data Management (MDM) bevezetési stratégiájának elkészítésében. Az MDM célja az üzlet számára különösen fontos adatok minőségének fenntartása és folyamatos javítása, illetve ezek egységes, központosított kezelése. Így a korábban az egyes rendszerekhez rendelt, kulcsfontosságú adatok tulajdonosa immár a szervezet. A tanácsadási projekt feladata stratégiai szintű javaslattétel a megvalósítás módjára és eszközére elsődlegesen az alábbiakra vonatkozóan:

  • Customer- és Product Master adatok kialakítása: nyilvántartás, metaadatok;
  • Data Governance és Master Data feladatokat ellátó szervezet felállítása: munkafolyamat-leírás, üzleti folyamatok, együttműködés más szervezetekkel.