Eventus rendszer-frissítés a Horvát Telekomnál
A Horvát Telekom 2001 óta használja a Fornax saját fejlesztésű Eventus rendszerén nyugvó úgynevezett WWMS megoldást, melyen a folyamatos továbbfejlesztések mellett január óta teljes platformfrissítést végeznek.
A Horvát Telekom 2001 óta használja Fornax saját fejlesztésű, több hazai és nemzetközi szakma díját elnyert Eventus munkafolyamat- és munkaerő-menedzselő rendszerén nyugvó úgynevezett WWMS rendszerét. A fejlesztés a cég létesítési, hibajavítási és egyéb technológiai folyamatait és az azon dolgozó technikusok napi munkáját fogja egy kézbe, illetve a számos külső rendszerből jövő megrendelések feldolgozását és levezénylését irányítja. A megoldást napi szinten megközelítőleg 2500 horvát technikus és további 2500 alvállalkozó használja, amely közvetve az összes Horvát Telekom ügyfelet érinti.
A rendszer továbbfejlesztése a kezdetek óta folyamatosan zajlik, azaz a Fornax programozói újabb és újabb funkciókkal látják el, január óta pedig teljes platformfrissítést végeznek. Az Eventus munkafolyamat- és munkaerő-menedzselő rendszerét a Magyar Telekom már 2000 óta használja, az ő esetükben a fent említett platform-frissítés már 2007-ben sikeresen lezajlott.
Az úgynevezett upgrade számos előnnyel jár majd, melynek köszönhetően az új adminisztrációs eszközök könnyebben használhatóak lesznek, flexibilisebb konfigurációs lehetőségek állnak rendelkezésre illetve a konfigurációs adatbázis egyszerűbbé, kisebbé válik, ezzel együtt a teljesítménye és sebessége is nőni fog. A Horvát Telekom számára ezek mellett a legfőbb pozitívumot az egységes platform jelenti majd, melynek segítségével a Fornax többi – ugyanezt a platformot használó – ügyfeleinek fejlesztései könnyebben átvihetők lesznek a Horvát Telekom rendszerébe is.
A kész frissítéseket az Eventus programozói folyamatosan élesítik. Az első upgrade-re május végén került sor, a továbbiakat is folyamatosan fejlesztik és aktualizálják majd, a teljes projekt befejezésére pedig év végén lehet számítani.