Lobster LOGsuite

Logisztikai ellátási láncok integrált megoldása

Globalizált világunkban a vállalatok egyre inkább saját főkompetenciájukra és termelésükre összpontosítanak; ennek következtében a terítés és a kapcsolódó szolgáltatások többnyire kiszervezésre kerülnek.

Így aztán egyre több partnercég válik az ellátási lánc részévé. A vállalt szállításokhoz szükséges gyors és pontos lépésekhez nélkülözhetetlen a teljes rálátás a logisztikai folyamatokra vállalati szinten.

Ezt a követelményt a LOGsuite magától értetődő módon elégíti ki. A web-alapú ügyfélportál iparágtól és mérettől függetlenül betekintést nyújt az ellátási lánc minden folyamatába a vállalkozások és partnereik számára. Egyetlen központi rendszerben integrálja és szinkronizálja az ellátók, logisztikai szolgáltatók, fuvarozók és ezek ügyfeleinek társhálózatait. Ily módon a LOGsuite megjeleníti és felügyeli az anyagáramlást a teljes ellátási láncon keresztül.

Lobster_LOGsuiter_EN-07-2011_final.indd

A LOGsuite előnyei:

  • Az ellátási láncban szereplő összes partner logisztikai munkafolyamatainak integrálása rugalmas környezetben
  • Önálló rendszer vagy meglévő szoftverek kiegészítése adott komponensekkel (modulokkal)
  • Funkciók széles palettája a megrendelés felvételétől és iratok kinyomtatásától a flotta nyomon követésén és az igények feldolgozásán keresztül a számlázásig, iratarchiválásig és jelentések készítéséig.
  • Testre szabott kezelői felület, áttekintések, iratok, címkék, jelentések és statisztikák.
  • Riasztási események valós idejű aktiválása és felügyelete
  • Proaktív vagy passzív információellátás
  • Érthetőmegjelenítésnek köszönhető átlátható folyamatok és kapcsolódások
  • Statisztikai jelentések és teljesítménymutatók a menedzsment számára
  • Web-alapú hozzáférés – nincs szükség helyi szoftver telepítésére

Lobster_LOGsuiter_EN-07-2011_final.indd

Funkcionalitás, modulok

A LOGsuite-ot kimondottan a logisztikai szektor számára fejlesztették, és messze több funkciót lefed, mint bármely másik hagyományos logisztikai szoftver. Rugalmas moduljai megfelelnek a különböző iparágak és társulások különleges kívánalmainak.

  • Megrendelés menedzsment – Megrendelések lekérése, megjelenítése és feldolgozása EDI által vagy weben keresztül, beszállítók integrációja, szállítmányok előkészítése, szállítólevelek áttekintése stb.
  • Szállítási ütemező – Szállítási ütemezések importálása és áttekintése, múltbeli ütemezések, szállítólevelek generálása stb.
  • Megrendelés feldolgozás – Egyszerű rendelésfelvétel webes felületen, adatbázis veszélyes árukról, vonalkódos címkék és szállítói dokumentumok nyomtatása, rendelési adatok lekérése és feldolgozás EDI alapon, stb.
  • Megrendelés nyomon követése – A csomag, a szállítás és a menlevél adatok nyomon követése, meglévő belső és külső rendszerek integrációja
  • Riasztási események – A tervtől való eltérésekről, késésekről stb. különbözőkommunikációs csatornákon jelzést adó rendszer
  • Pénzügy –Megrendelések számlázása kiajánlott ár, zónák, tarifák stb alapján, és számlaadatok automatikus továbbítása EDI alapon.
  • Flottakövetés– Mozgó egységek helymeghatározása, nyomon követés és kijelzés integrált kártyákon – kényelmes kommunikáció mobil eszközök segítségével
  • Dokumentum menedzsment – Decentralizált iratrögzítés és besorolás a megfelelő üzleti egység alá
  • Jelentés –Egyedi jelentések és grafikonok az integrált jelentéskészítővel, OLAP adatkockák, és gyorsabb áttekintés a Menedzsment Műszerfal segítségével

LOGsuite_3

LOGsuite_4

LOGsuite_5

Amennyiben Ön költséghatékony megoldást keres logisztikai problémáira, minőségnövelés, vagy költségcsökkentés céljából, forduljon hozzánk bizalommal – tapasztalataink alapján hisszük, hogy tudunk Önnek segíteni!