A Fornax ICT Kft. a TeleManagement Forumon

2013. 05. 13.

Idén májusban került sor a TM Forum Management World nevű konferencia és kiállítás megrendezésére, melynek ezúttal Nizza adott otthont. Büszkék vagyunk, hogy ezen a neves eseményen cégünk is képviseltette magát és saját fejlesztésű Eventus Munkafolyamat- és Munkaerő Menedzselő Rendszerét.

A korábbi évekhez hasonlóan – két év dublini kitérőt követően – idén tavasszal ismét Nizza adott otthont a telekommunikációs szakma legrangosabb és leglátogatottabb konferenciájának és kiállításának a TM Forum Management World-nek. A 81 országból érkezett több mint 3.000 látogatóval büszkélkedő négy napos esemény évről évre kiváló alkalmat biztosít a döntéshozók számára, hogy megismerjék a legújabb technológiai lehetőségeket, véleményt formáljanak és tapasztalatot cseréljenek a szakma aktuális kihívásairól.

Az idei évben az OSS Supplier Workshop keretében mi is lehetőséget kaptunk, hogy bemutassuk a saját fejlesztésű Eventus Munkafolyamat- és Munkaerő Menedzselő Rendszerünket a Management World-ön. A rendszer legújabb moduljait és funkcióit bemutató előadásunkat Nagy Zoltán, a Fornax ICT ügyvezető igazgatója tartotta meg. Nagyrészt DT döntéshozókból álló hallgatóság a prezentációt követően több érdeklődő kérdést is megfogalmazott a telco vállalatok napi működést támogató Eventus funkciókkal és azok gyakorlati implementációival kapcsolatban. Ez biztos visszacsatolása annak, hogy bemutatónkkal sikerült felkelteni és az Eventus rendszer felé irányítani a szakemberek figyelmét. Prezentációnk a tartami elemeken túl külső megjelenésében is formabontó volt, hiszen a képi megjelenítés a megszokott Microsoft PowerPoint slide-ok helyett a szintén magyar fejlesztési Prezi alkalmazással készült.